Kansen voor social startups en scale-ups bij Social Impact Lab

Kansen voor social startups en scale-ups bij Social Impact Lab
Kansen voor social startups en scale-ups bij Social Impact Lab
3 mei 2019
Nieuws | | (Social) Impact

Tijdens de zesde editie van het Social Impact Lab krijgen startups en scale-ups opnieuw de kans om met elkaar de strijd aan te gaan, meldt PwC. De hoofdprijs is een bedrag van € 5.000 voor startups of € 10.000 voor scale-ups en twee jaar intensieve coaching en advisering van PwC.
 
Het Social Impact Lab heeft als doel om startups en scale-ups met een maatschappelijke missie te helpen met de volgende stap in hun groeiambities. PwC wil vanuit haar purpose – bijdragen aan vertrouwen en helpen bij het oplossen van belangrijke problemen – een flinke bijdrage leveren aan sociale startups en scale-ups. Dit doet PwC door het organiseren van de Social Impact Lab wedstrijd, waarbij coaching, netwerken, financieel advies en het adviseren op het businessplan al tijdens de wedstrijd start.  

Passie en kracht

Renate de Lange, Raad van Bestuurslid PwC: 'Wij geloven dat sociaal ondernemers hun passie voor sociale positieve impact combineren met de kracht van een commerciële organisatie. De combinatie zorgt ervoor dat bedrijven op de lange termijn relevant blijven met een duurzaam businessmodel. Een positieve impact op de maatschappij en een gezond financiële performance sluiten elkaar namelijk niet uit, maar versterken elkaar juist.'
 
Heeft uw bedrijf een maatschappelijke missie en wilt u een volgende stap zetten in het verwezenlijken van uw groeiambities? Meldt u dan vóór 1 juni aan voor het Social Impact Lab 2019!
 
(Bron: PwC)

Lees hier meer over het Social Impact Lab 2019 en meld u aan