DDB-partners: relevante content via onze journalistieke zender

DDB-partners: relevante content via onze journalistieke zender
DDB-partners: relevante content via onze journalistieke zender
1 juli 2017
Nieuws | | De Dikke Blauwe

Steeds meer netwerken en initiatieven in Het Land van Goed Doen partneren met De Dikke Blauwe voor uitruil van waarden. De redactie kan gebruikmaken van de expertise en content binnen deze netwerken, journalistiek verrijken, duiden en vervolgens bekendstellen via haar eigen kanalen: website, Journaal, Daily, jaargids en soms ook via partnerpublicaties. Hierdoor krijgen de partners ook een gegarandeerd kwalitatief bereik van hun informatie, zowel in ‘de sector’ als bij een groeiend publiek van grootgevers en hun adviseurs.
 
De partnering geschiedt altijd onder dezelfde basisvoorwaarden: de redactie van De Dikke Blauwe behoudt haar onafhankelijkheid en beslist altijd of informatie van partners nieuwswaardig en dus publicabel is via De Dikke Blauwe-homepage of DDB Journaal. Het belang van de lezers prevaleert hier altijd. De Dikke Blauwe is dus geen automatisch verlengstuk van de marketing van haar partners, maar duidt en interpreteert eigenstandig. De Dikke Blauwe onderschrijft dus ook niet per definitie alle doelstellingen en acties van haar contentpartners.

♦Wilt u als netwerk ook praten over een content-partnership met De Dikke Blauwe? Neemt u dan contact op met uitgever Johan Dijk: johan.dijk@lenthe.nl
♦Wilt u als netwerk advies of ondersteuning voor uw eigen marketingactiviteiten, neemt u dan contact op met Lenthe's collega's van Scripta Communicatie, specialist in content-marketing: henk.jacobs@scripta.nl
 
DDB-partners hebben een eigen homepage binnen het DDB-domein waar alle nieuws en bijdragen zijn verzameld. De huidige DDB-partners zijn:
 


►Ashoka Nederland

 



►Filantropie in Nederland



 

►Geven in Nederland

 



►Goede Doelen Nederland 




►Nederland Filantropieland


 


►Partin

 



►Partos

 




►WijSamenVoorElkaar

 




►Wijze Krijgers