Toon alles (3)

Strategische innovatie: nu is het moment

27 November 2019, 06:00
Nu is dan ook het juiste moment om ook de innovatie-aanpak voor 2020 te formuleren.
Nu is dan ook het juiste moment om ook de innovatie-aanpak voor 2020 te formuleren.
De meeste organisaties hebben nu langzamerhand hun jaarplan voor 2020 al (bijna) op orde. Het jaarplan voor fondsenwerving, communicatie, doelbesteding, voor bedrijfsvoering. Innovatie blijft helaas nog steeds vaak een onderbelicht onderwerp. De noodzaak om te innoveren is ondertussen redelijk gemeengoed, maar wat dan en hoe?    Reageren? Mail ons, of reageer via Twitter, Facebook of Linkedin.   Ook een bijdrage schrijven voor De Dikke Blauwe? Klik dan hier. Langzamerhand bemerken daardoor steeds meer organisaties de noodzaak om ook een innovatiestrategie te ontwikkelen. Of innovatie nu belegd is bij één persoon, bij een team, of bij de hele organisatie, zonder duidelijke visie zal er organisatie-breed onvoldoende prioriteit aan worden gegeven. Zonder helder geformuleerde en gedragen doelstellingen geen successen.    Innovatie is hierbij natuurlijk nooit een doel op zich. Het volgt direct uit de meerjarenstrategie en jaa...
Dit artikel is alleen toegankelijk voor leden van De Dikke Blauwe.


Word DDB Lid
Leden dragen bij aan billijke honoreringen voor de onafhankelijke journalistieke producties van DDB. Voor €7,- per maand hebben zij toegang tot alle online content en ontvangen ze elk kwartaal een gedrukte editie. Lid worden? Klik hier en meldt u aan.

Al lid? Klik dan hier om in te loggen.
gerelateerde items