VFI-Helpdesk vervangt Deskundigenplatform

13 maart 2008

AMSTELVEEN (13 maart) - Het Deskundigenplatform van VFI Inkoop, dat gratis eerstelijnsadvies gaf aan goede doelen, is onlangs opgeheven. Hiervoor in de plaats komt binnenkort de nieuwe VFI-Helpdesk.


Het Deskundigenplatform werd drie jaar terug geïntroduceerd door Stichting Charitas (nu VFI-Inkoop). In het platform bundelden vier dienstverleners op het gebied van juridisch, fiscaal en financieel advies - Mazars, Pro-M, Van Doorn-IBS en Van Doorne N.V. - hun kennis en expertise. Het viertal verstrekte onder andere anderhalf uur gratis eerstelijns advies aan goede doelen. Ook werden regelmatig bijeenkomsten georganiseerd.

 


Met de overgang van Charitas naar VFI-Diensten is ook het Deskundigenplatform ontmanteld. In haar nieuwsbrief kondigt VFI-Diensten echter aan dat hiervoor in de plaats binnenkort een VFI-Helpdesk wordt geïntroduceerd, waarbij het uitgangspunt eveneens kennisdeling met professionals zal zijn.

 


Verdere details over de helpdesk en het moment van introductie werden niet gegeven.