War Child drie ton rijker dankzij contact centers

War Child drie ton rijker dankzij contact centers
War Child drie ton rijker dankzij contact centers
3 mei 2007
Nieuws | | Goede doelen

Tijdens de Plantronics Telesales Team Trophy, de belangrijkste prijs voor de telesales branche, hebben de deelnemende contact centers 275.000 euro bij elkaar gebeld voor War Child. Contact center Leenart & Heemskerk wist van alle deelnemers de meeste donateurs binnen te halen.

De Plantronics Telesales Team Trophy is een wedstrijd waarbij contact centers belangeloos geld binnenhalen voor het goede doel. Het gaat daarbij niet om eenmalige donaties, maar om het werven van vaste donateurs.

De tien deelnemende contact centers wisten een kleine drie ton op te halen voor War Child, dat in de persoon van Ina Huttema een cheque in ontvangst mocht nemen. Leenart & Heemskerk belde de meeste donateurs bij elkaar, op de voet gevolgd door Direct Dial en Annie Connect.

Jurylid Peter Wuyts (Plantronics) is blij met de impact van de wedstrijd. "De branche heeft te maken met een onterecht negatief imago. We blij dat het initiatief zo'n succes heeft."