Social Impact Lab 2016 van start

Deadline: tot 22 april kunnen startende sociale ondernemingen zich aanmelden
Deadline: tot 22 april kunnen startende sociale ondernemingen zich aanmelden
14 maart 2016
Nieuws | | (Social) Impact

PwC lanceert vandaag de derde editie van Social Impact Lab 2016, de challenge voor startende social enterprises in Nederland. Tot 22 april aanstaande kunnen startende ondernemingen die primair een sociaal of maatschappelijk doel nastreven, zich aanmelden. De winnende start-ups krijgen onder andere een intensief tweejarig begeleidingstraject.
 
Deelnemende start-ups worden beoordeeld op maatschappelijke impact, haalbaarheid en innovatiekracht. De meest veelbelovende start-ups worden na een eerste selectie uitgenodigd hun businessplan op te sturen. Uit de plannen worden de finalisten gekozen die op 27 juni hun idee mogen pitchen voor een vakjury onder voorzitterschap van RvB-lid Ad van Gils. Vorig jaar werden uit de ruim 100 aanmeldingen, drie winnaars gekozen: &Thijs, GEEF Café en The TravelSpy.
 
Deelnemen? Klik hier.