Recordopbrengst HomeRun en HomeRide

Al voor de start was  1.087.868 euro opgehaald
Al voor de start was  1.087.868 euro opgehaald
29 juni 2018
Nieuws | | Fondsenwerving

Deelnemers aan de sponsortochten HomeRide en HomeRun doorbroken afgelopen weekend de grens van 1 miljoen euro opbrengst al voor de start. Nog voor de twaalfhonderd amateurwielrenners en hardlopers van het event begonnen, was al 1.087.868 euro opgehaald. McDonald’s is hoofdsponsor van de HomeRide en HomeRun.
 
De HomeRiders reden hun 500 kilometer in een hartvorm door Nederland. De HomeRunners liepen hun route ook in hartvorm: zij legden 240 kilometer af om samen met de HomeRiders op zondag weer op hetzelfde Domplein te finishen. ‘1.087.868 euro is een geweldig bedrag om mee uit de startblokken te komen, dit overstijgt onze verwachtingen’, zegt Renate Westerlaken, directeur van het Ronald McDonald Kinderfonds.