Propositie Marketeer bij De Hartstichting

Propositie Marketeer bij De Hartstichting
Propositie Marketeer bij De Hartstichting
8 februari 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Propositie Marketeer
Organisatie: De Hartstichting
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum:
 
 “Het hart is de motor van het leven.”
De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. 
Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen. De sleutel tot succes ligt hierbij in twee woorden: betrokkenheid en versnelling. 
 
De propositie marketeer werkt op het snijvlak van fondsenwerving en inhoud en bedenkt product-markt combinaties die kunnen worden gebruikt bij het enthousiasmeren van partners en doelgroepen van de Hartstichting.
 
Wat ga je doen?
  • Je volgt, signaleert en analyseert ontwikkelingen in de markt, bij potentiele partners en bij de doelgroepen in samenwerking met de doelgroepmarketeers;
  • Je houdt bij waaraan in de diverse teams bij de Hartstichting wordt gewerkt (onderzoek, campagnes, interventies) en je vertaalt dit naar concrete sponsor proposities per doelgroep en/of voor specifieke partners;
  • Je geeft input, komt met creatieve ideeën en advies aan interne betrokkenen ten behoeve van de ontwikkeling van proposities en/of activiteiten;
  • Je zorgt voor de concrete uitwerking van basismateriaal ten behoeve van de proposities, zodat ze inzetbaar zijn in de verschillende kanalen.
  • Ten slotte toets je de effecten van de proposities en vertaalt de informatie naar verbetervoorstellen en/of de (door)ontwikkeling van proposities.
Daarnaast:
  • Werk je nauw samen met de vele collega’s binnen de Hartstichting, waarbij je een duidelijke focus hebt om bij te houden wat er intern wordt ontwikkeld en gelanceerd. 
  • Bouw en onderhoud je een relevant netwerk van in- en externe contacten en zet je je netwerk actief in om het aantal klanten en/of de klantwaarden te vergroten binnen een specifiek segment/doelgroep. 
 
Kennis en ervaring:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau,
  • Opleiding en ervaring (minimaal 5 jaar) in de marketing met aantoonbare kennis van  productmanagement;
  • Ervaring met het bedenken van succesvolle product-markt combinaties;
  • Kennis van en zicht op de relevante vernieuwingen in de markt; 
  • Kennis van en inzicht in de doelgroep en ontwikkelingen in de maatschappij;
  • Affiniteit met het werk van de Hartstichting (gezonde voeding, wetenschappelijk-medisch onderzoek, de “6 minuten zone’’, rookvrij campagne, etc.) is een pré.
 
Wij bieden: 
  • Aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging.
  • Een salaris tussen € 3160,- en € 4526,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring.
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling.
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld.
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioen regeling, collectieve zorgverzekering en studiekosten regeling.
 
Over de Hartstichting:
Gevestigd naast station Ypenburg, Den Haag werken wij met ruim 140 collega’s aan versnelling en betrokkenheid bij het voorkomen en oplossen van hart- en vaatziekten in Nederland. Dit doen wij door het verstrekken van informatie, stimuleren van onderzoek en door een bijdrage te leveren aan een gezonde leefstijl en vitaliteit. Wij geloven in meer diversiteit in onze organisatie, waarbij wij ook mannen, nieuwe Nederlanders en andersdenkenden motiveren om te solliciteren.
 
Meer informatie:
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Ingrid Gordijn, Teammanager, telefoon 070-3155605. Voor solliciteren klik hier.
 
 Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
 
Deze vacature is ook intern uitgevraagd. Interne kandidaten krijgen voorrang in de procedure.