Office manager met hart voor impact bij Avance

Office manager met hart voor impact bij Avance
Office manager met hart voor impact bij Avance
16 augustus 2019
Nieuws | | Vacatures

Functie: Office manager met hart voor impact
Organisatie: Avance 
Aantal uren: 36
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 09 september 2019
 
Werken bij Avance betekent bijdragen aan het nieuwe normaal! Denken én doen, dat is ons motto. Steeds meer maatschappelijke organisaties, maar ook de overheid en het bedrijfsleven, zetten zich in om impact te meten, managen en maximaliseren. Dat merken we bij Avance ook, ons team groeit. Daarom zijn we op zoek naar een Office manager die met een breed takenpakket bijdraagt aan een efficiënte werkomgeving en blije collega’s. 
 
Wat we te bieden hebben? 
- Een kans om een maatschappelijke bijdrage te leveren. 
- Avance bij te staan in verdere groei door ervoor te zorgen dat alle zaken op kantoor en rondom ons team goed zijn geregeld (administratief en procesmatig). 
- Een dynamische en resultaatgerichte omgeving in een team met zeer gemotiveerde collega’s 
- Een inspirerende werkplek in een prachtig oud pakhuis aan het Barentszplein in Amsterdam. 
 
Onze missie!
Het versnellen van de transitie naar de betekeniseconomie waarin maatschappelijke waarde toevoegen centraal staat, dat is onze missie. Sinds 2009 ondersteunt Avance organisaties met impact ambities. We geven strategisch advies, helpen bij onderzoeken en trainen en leiden impact managers op met als doel: vergroten van sociale, economische en ecologische impact. Wij zijn niet van de wollige rapporten en vinden inspirerende communicatie en vormgeving belangrijk. 
 
Onze drie belangrijkste diensten zijn: 
1. Impact strategie ontwikkelen 
2. Impact metingen en evaluaties 
3. Impact managementsystemen opzetten 
 
Meer informatie over Avance Impact en onze dienstverlening kun je vinden op www.avance-impact.nl
 
Meedoen? 
Onze nieuwe collega is enthousiast en energiek. Je bent nog startend in je carrière en hebt veel zin om aan de slag te gaan. De focus in deze functie ligt op rollen binnen office- en projectplanning, HR en je bent ook coördinator voor onze opleiding impactmanagement. Dit zijn de activiteiten waar je aan gaat werken: 
 
Office support 
• Je bent onze chief happiness; je initieert teamactiviteiten, borrels en hebt aandacht voor bijzondere prestaties en gelegenheden; 
• Je zorgt voor een representatieve en georganiseerde werkomgeving; opgeruimd kantoor, lekkere lunch, aanschaf kantoormaterialen, ontvangst gasten, postvak beheren; • Voorbereiden van Impactvolle teammeetings; inplannen onderwerpen voor de wekelijkse meeting, presentaties voorbereiden etc. 
• Aanspreekpunt m.b.t. de AVG wetgeving; kennis up to date houden en het team hierover informeren; 
• IT coördinatie; relaties met software partners, ICT diensten. Projectplanning 
• Goeroe van onze planningstool; je houdt nieuwe ontwikkelingen bij en geeft aan waar het beter kan; 
• Overzicht houden van team planning; incl. coördinatie verlof/ vakantie; 
• Je zorgt ervoor dat het team de projectadministratie bijwerkt. HR-support 
• Recruitment coördineren en begeleiden (vacatures uitzetten, interviews inplannen); 
• Coördineren van on- en off boarding trajecten; 
• Uitvoeren en opvolgen van ons jaarlijkse medewerkerstevredenheid onderzoek; 
• Ziekteverzuim monitoren en opvolgen. Coördinatie Impactmanagement opleiding 
• Communicatie met de deelnemers, sprekers, leveranciers; o.a. mailings versturen, werving van nieuwe deelnemers; intakegesprekken inplannen; 
• Coördineren dat opleidingsmaterialen op tijd af zijn. 
 
Naar wie zijn we op zoek? 
• Je wordt enthousiast van ons werk en wil graag bijdragen aan het vergroten van de positieve impact van organisaties 
• Je bent HBO afgestudeerd en hebt (1-3 jaar) werkervaring in een vergelijkbare functie/rol 
• Je bent een organisatorisch talent en spin in het web van ons team 
• Een doener; bereid om alles aan te pakken en bij te springen waar nodig (je denkt in oplossingen) 
• Je bent enthousiast en staat stevig in je schoenen 
• Je schrijft makkelijk en aansprekend, Nederlands is onze voertaal op kantoor 
• Kennis van de AVG-wetgeving is een pré 
 
Word je hier blij van? 
Ben je enthousiast geworden om ons team aan te vullen met jouw kwaliteiten en kennis? Voldoe je aan de gevraagde kwalificaties? Laat ons weten wie je bent en stuur je CV en korte motivatie voor 9 september naar recruitment@avance-impact.nl. Gebruik ook dit e-mailadres als je vragen hebt over de functie.
 
Ook een vacature plaatsen? Klik hier.