Nominaties SponsorRingen

4 oktober 2007
Nieuws | | Sponsoring

AMSTELVEEN (4 oktober) - De genomineerden voor de SponsorRingen 2007 - de jaarlijkse prijs voor innovatieve en succesvolle sponsorcases - zijn bekend gemaakt. Eind november worden de eindwinnaars gekozen.


Er zijn cases genomineerd in vijf categorieën: Kunst, Cultuur & Entertainment, Maatschappij, media en Sport. De cases zijn aangemeld door sponsorprofessionals. Uit de aanmeldingen is door een aantal vakjury's een keuze gemaakt. Het is alweer de achtste keer dat de SponsorRingen zullen worden uitgereikt.

 


In de categorie Maatschappij zijn een aantal bedrijven en goede doelen voorgedragen. Het Wereld Natuur Fonds is er (natuurlijk) weer bij, dit keer in het kader van haar samenwerking met Rabobank in de Klimaatcard. Daarnaast zijn genomineerd: ABN Amro en de Nederlandse Kinderjury, Coca Cola en Mission Olympic, ING Chances for Children en Ben & Jerry's Peace Love and Icecream.

 


Naast prijzen in de vijf bekende categorieën, worden nog eens vier SponsorRingen uitgereikt: de SponsorRing Innovatie, de SponsorRing Smart Buget (voor cases met een maximum sponsorbedrag tot 50.000 euro), de Sponsor van het Jaar en de Sponsor Personality. De laatste ring wordt voor het eerst toegekend.

 


Zie ook: www.sponsorring.nl