Nieuwe sponsorstrategie

5 november 2009
Nieuws | | Sponsoring

Het Sponsorcongres op 17 november is zonder meer uitermate boeiend voor organisaties in de maatschappelijke sector die nieuwe strategieën aan het ontwikkelen zijn voor sponsoring. Piet van Ierland (foto), de marketingdirecteur van WNF, laat in één van de vele sessies op het congres zien hoe bedrijven kunnen samenwerken met organisaties op het gebied van duurzaamheid en milieu. Milou Halbesma, directeur van Turing Foundation, biedt samen met Nicole Couwenbergh (Courante) een interactieve workshop hun organisatie sponsorabel kunnen blijven. Marcel Beerthuizen, de nieuwe directeur van SOS Kinderdorpen, leidt een panel dat sponsorproposities kritisch beoordeelt. Ook het overige programma is voor iedereen die op de hoogte wil blijven van wat er speelt op het gebied van sponsoring en die in contact wil komen met potentiële sponsors een absolute aanrader. Met keynotes van o.a. Hans Erik Tuijt (Heineken International), Cor Hospes (Guerrillamarketing) en Joost Rombout (NOC*NSF) en bijdragen van Blauw Research, ING, Sponsorbrein, Havas Sports & Entertainment enzovoort.

Bovendien vindt een paneldiscussie plaats over alcohol en sponsoring met als deelnemers de directeuren van STAP en STIVA. Een onderwerp dat ook vanuit maatschappelijk hoek een boeiende discussie zal opleveren.

Het congres vindt plaats in Hotel Krasnapolsky in Amsterdam. Voor het hele programma en inschrijven: www.sponsorcongres.nl. ’s Avonds vindt in Krasnapolsky de uitreiking van de SponsorRingen plaats.