Nestle sluit partnership met Net4Kids

12 maart 2009
Nieuws | | Organisatienieuws

AMSTELVEEN (12 maart) - Een opvallende samenwerking: Net4Kids gaat een partnership aan met Nestlé. Markteting- en verkoopprofessionals van Nestlé gaan de marketingactiviteiten van het fonds op zich nemen. Doel: meer naamsbekendheid en donateurwerving.


Het gaat om vijfentwintig professionals van het voedingsmiddelenconcern die gaan bedenken hoe de verschillende doelgroepen van Nte4Kids het best benaderd kunnen worden. De focus zal in 2009 liggen op het vergroten van de naamsbekendheid van Net4Kids bij een breed publiek.

 


Anton van Hoek, marketing manager Drinks van Nestlé, licht de motieven achter de samenwerking als volgt toe in een persbericht: "We vinden het belangrijk ons niet alleen commercieel in te zetten, maar ook onze bijdrage te leveren aan maatschappelijke organisaties. Toen we de vraag stelden, meldden zich direct meer dan twintig medewerkers aan. Die willen voor een groot deel in hun eigen tijd vol overtuiging helpen Net4kids te ondersteunen."

 


Algemeen directeur van Net4kids Daniel Bicker Caarten is verheugd over het partnership. "De creativiteit en kennis van marketing zijn zeer leerzaam voor onze organisatie."

 


Zie ook: www.net4kids.org