Nederlandse Spoorwegen Sponsor van het Jaar

27 november 2008
Nieuws | | Sponsoring

AMSTELVEEN (27 november) - Op 20 november werden in Grand Hotel Krasnapolsky de SponsorRingen uitgereikt, in negen categorieën. Grote winnaar werden de Nederlandse Spoorwegen. De NS werd bekroond tot Sponsor van het Jaar.


De Nederlandse Spoorwegen won de meest prestigieuze categorie. Maar er waren nog acht winnaars. Zo werd Jean-Paul Decossaux Sponsor Personality van het Jaar. Ersnt & Young en de Coach Campagne (NOC*NSF) wonnen in de categorie sport en Dommelsch en haar muzieksponsoring in de categorie Cultuur & Entertainment.

 


In de categorie Media koos de jury Steps en Julia's Tango (Net5) tot winnaar. De Nederlandse Spoorwegen werd gekozen in de categorie Maatschappij, met haar campagne Tijd voor Lezen in samenwerking met de CPNB.

 


Brand Bier en Oerol won de categorie Kunst. De jury vond 1% Fair Share het meest innovatieve sponsorconcept van het afgelopen jaar. En Red Bull 5Pics en Foam_Lab eindigde als winnaar in de categorie Smart Budget.

 


Zie ook: www.sponsorring.nl