MVO centraal op SponsorTribune congres

6 november 2008
Nieuws | | Sponsoring

AMSTELVEEN (6 november) - De maatschappelijke betrokkenheid van bedrijven vormt een van de centrale thema's op het aanstaande SponsorTribune congres op 20 november in Grand Hotel Krasnapolsky.


Met als thema Next Level Sponsoring zal het congres focussen op een aantal nieuwe ontwikkelingen in sponsoring. Afsluitende keynote Hans Koeleman, directeur Corporate Communicatie bij KPN en onder meer verantwoordelijk voor het duurzaamheidsbeleid van KPN zal ingaan op de duurzaamheidsagenda van KPN. Als onderdeel daarvan is het Mooiste Contact Fonds opgezet. Met dit fonds gaat KPN mensen met elkaar verbinden die anders geïsoleerd dreigen te raken. Hij zal vertellen over de wijze waarop KPN dit beleid opgezet heeft en geïncorporeerd heeft in het bedrijf.

 


In verschillende sessies zal ook de gouden combinatie sport en maatschappelijke verantwoordelijkheid centraal staan. Heleen Crielaard, sponsor manager van de Rabobank, gaat in op de rol die de bank op dit gebied heeft en wat het sport, maatschappelijke organisaties en Rabobank oplevert. Ook keynote Alexander Koch (FIFA Marketing) zal vertellen over de succesvolle partnership van de wereldvoetbalorganisatie met organisaties als Unicef en SOS Kinderdorpen.

 


De ethiek van sponsoring in de gezondheidszorg is het thema van een discussie met als sprekers Hans Buller (Voorzitter Raad van Bestuur Erasmus Medisch Centrum), Gea Broekema (Directeur Alszheimer Nederland) en Ronald Jager (Directeur Corporate Communicatie en Public Affairs bij Pfizer).

 


Ontmoet 200 collega-professionals, doe nieuwe ideeën en strategieën op, leer van best practices en prikkelende paneldiscussies en netwerk op het meest inspirerende sponsorcongres van de Benelux. Het complete congresprogramma en inschrijfmogelijkheid is te vinden op www.sponsorcongres.nl