Marketingcommunicatiemedewerker Foute Kersttruiendag bij Save the Children 

Marketingcommunicatiemedewerker Foute Kersttruiendag bij Save the Children 
Marketingcommunicatiemedewerker Foute Kersttruiendag bij Save the Children 
31 mei 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Marketingcommunicatiemedewerker Foute Kersttruiendag (ZZP, tijdelijk) 
Organisatie: Save the Children
Aantal uren: 24-32 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 8 juni
 
Communicatiekanjer gezocht voor Save the Children’s Foute Kersttruiendag campagne! We zoeken een veelzijdige communicatiespecialist die zowel activiteiten kan trekken als ondersteunen. Je denkt mee en komt met nieuwe initiatieven, maar je bent ook niet te beroerd om gewoon je handen uit de mouwen te steken en bij te springen waar hulp nodig is.

De functie is op ZZP-basis, van juni/juli tot en met december/januari voor 24 à 32 uur per week.
 
De organisatie
Save the Children is ‘s werelds grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie met programma’s in 124 landen. Ruim 27.000 medewerkers zetten zich dagelijks in om medische zorg, kwalitatief goed onderwijs en betere leefomstandigheden te realiseren voor kinderen.

Save the Children geeft kinderen wereldwijd een gezonde start, de kans om te leren en we beschermen ze tegen onrecht en gevaar. Wij doen wat nodig is om het leven van kinderen -en daarmee de toekomst van onze samenleving- te verbeteren. Niet alleen in geval van nood, maar elke dag weer.

De campagne
Save the Children’s Foute Kersttruiendag bestaat sinds 2016 in Nederland. De campagne is oorspronkelijk een initiatief van onze collega’s in Engeland, waar het al jaren een enorm succes is. Inmiddels vieren maar liefst 7 landen ‘Christmas Jumper Day’ om het werk van Save the Children te steunen. 
 
Wat ga je doen?
·      Media, influencers en BN-ers benaderen om zoveel mogelijk aandacht te genereren voor Foute Kersttruiendag
·      PR-acties bedenken en uitvoeren
·      Producties begeleiden en middelen ontwikkelen (zowel digital als print)
·      Ondersteunen bij het schrijven van content en het doorvertalen naar verschillende kanalen en doelgroepen.

Wat voor persoon ben je?
·      Een allround communicatiemarketeer die snel kan schakelen, graag meedenkt maar vooral ook doet
·      Ervaring met de hierboven genoemde taken
·      Groot netwerk binnen het on- en offline medialandschap
·      Sowieso zeer online-minded, maar je laat ‘offline’ niet links liggen
·      Doener
·      Teamplayer
·      Stressbestendig

Reageren:
Word jij hiervan enthousiast en kan je niet wachten om te beginnen? Stuur dan een e-mail met je CV en motivatiebrief zo snel mogelijk naar personeelszaken@savethechildren.nl. De functie staat open tot 8 juni.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.