Jan Driessen machtigste man in sponsoring

20 oktober 2011
Nieuws | | Sponsoring

AMSTERDAM (20 oktober) - BvA-voorzitter Jan Driessen is door SponsorTribune uitgeroepen tot de machtigste man in sponsoring in Nederland. Driessen neemt de plaats in van Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij Rabobank Nederland, die afgelopen twee jaar de lijst aanvoerde. Derde op de lijst is Bob van Oosterhout, de oprichter van sportmarketingbureau TripleDouble.


Verantwoorde sponsoring

Jan Driessen entameerde de discussie over ‘verantwoorde sponsoring', heeft aandacht gevraagd voor de wijze van organisatie van het vakgebied en heeft als voorzitter van de BvA ook issues op de agenda gezet die voor sponsoring van belang zijn. Daarnaast is hij ook nog eens verantwoordelijk voor een van de grootste sponsorships in Nederland.


Gedomineerd door mannen

De lijst wordt nog steeds gedomineerd door mannen (zeventien) en door vertegenwoordigers van de adviesbureaus (tien). Nieuw in de Top 20 van dit jaar zijn Niels Markensteijn, een van de directeuren van TIG Sports, en Rik Ruts, managing partner bij 3MO, die de plaats van oprichter Alfred Levi inneemt.