Goede doelen op voor gouden Loeki

Goede doelen op voor gouden Loeki
Goede doelen op voor gouden Loeki
17 februari 2022
Nieuws | | De Dikke Blauwe

Hoe bereik je je donateurs? Dat blijft voor alle goede doelen een vraag. Twee goede doelen hebben dat afgelopen jaar in ieder geval goed gedaan: de campagnes van KNGF Geleidehond en Het Vergeten Kind dingen mee naar de Ster Gouden Loeki: de publieksprijs voor beste reclame van het jaar. Stemmen kan nog tot en met 20 februari.

Het Vergeten Kind trok de aandacht met de campagne ‘Maak je Hart voor vergeten kinderen in sociaal isolement’. In het filmpje wordt aandacht gevraagd voor kinderen die door hun thuissituatie nauwelijks contact hebben met de buitenwereld. De campagne is ontwikkeld door WWAV.

KNGF Geleidehonden is genomineerd voor de reclame ‘De wereld van Leah’. Met een animatiefilmpje laat de stichting op prachtige wijze zien hoe een geleidehond mensen helpt om zich steeds meer te mengen in het sociale leven. De reclame is ontwikkeld door Selmore Creative Agency.