Nieuw jasje voor de FNV Recreatietour

De Recreatietour 2018 wordt in een nieuw jasje gestoken.
De Recreatietour 2018 wordt in een nieuw jasje gestoken.
15 juni 2018
Nieuws | | Organisatienieuws

FNV Horecabond stond vorig jaar bij Forty7 op de stoep met de mededeling dat ze zichtbaarder wilden zijn op recreatieparken. Zo ontstond de FNV Recreatietour. Dit jaar komt de Recreatietour terug, maar in een nieuw jasje.
 
Angelica Dekkers van Forty7: ‘Na twee maanden, twee veldwerkers, meer dan vijftig parken en meer dan duizend mensen uit de Recreatiesector gesproken te hebben, kwam de Recreatietour vorig jaar positief ten einde. Dit jaar wordt de Recreatietour in een nieuw jasje gestoken en gaan we meer dan honderd parken bezoeken. Ook de attractieparken worden dit jaar meegenomen. Wij hebben er ontzettend veel zin in!
 
Dit is sponsored content van onze partner Forty7.