Direct marketeer/fondsenwerver bij Bartimeus Sonneheerdt

Direct marketeer/fondsenwerver bij Bartimeus Sonneheerdt
Direct marketeer/fondsenwerver bij Bartimeus Sonneheerdt
3 mei 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Direct marketeer / fondsenwerver particulieren
Organisatie: Vereniging Bartimeus Sonneheerdt
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Zeist
Vervaldatum: Onbekend
 
In deze functie ben jij leidend voor de particuliere fondsenwerving, je rapporteert aan het Hoofd Fondsenwerving & Communicatie. Speerpunten binnen de particuliere werving zijn: werving, binding en het behoud van particuliere donateurs en het realiseren van de inkomstendoelstellingen op de particuliere markt. Je standplaats is in Zeist.

Wat ga je doen?

  • Je stelt samen met de fondsenwervers het jaarplan fondsenwerving op, denkt mee over de langetermijnstrategie en bent verantwoordelijk voor een succesvolle uitvoering van dit plan;
  • Samen met het enthousiaste team Fondsenwerving & Communicatie werk je aan het werven, behouden en upgraden van donateurs (ca. 50.000 donateurs), gericht op groei;
  • Je richt je met name op de uitvoering van donateursprogramma’s via direct marketing (post, telemarketing, online, etc.);
  • Je volgt relevante trends en ontwikkelingen in de markt en vertaalt die naar nieuwe proposities en je zet pilots uit om ideeën te testen en te analyseren;
  • Vanuit een scherpe analyse van de database maak je een vertaling naar concrete cross-mediale campagnes om donateurstevredenheid te verhogen en donateurs zo lang mogelijk aan ons te binden;
  • Je optimaliseert de marketing- en communicatiemix, ontwikkelt customer journey’s en draagt bij aan de contactstrategie met de achterban;
  • Je stuurt diverse bureaus en toeleveranciers aan die ingeschakeld worden om de doelstellingen te realiseren;
  • Je bewaakt het budget, maakt managementrapportages, analyseert en evalueert je acties.

Wat breng je mee?

  • Je loopt warm voor ons werk en wil je graag sterk maken voor mensen die blind of slechtziend zijn;
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau op het gebied van marketing, sales of fondsenwerving;
  • Je hebt ervaring in direct marketing en/of fondsenwerving, waarbij ervaring met face-to-face werving, database marketing en online media een pré is;
  • Je weet hoe je een fondsenwervende boodschap scherp kunt krijgen;
  • Je bent cijfermatig sterk, weet hoe je je resultaten moet analyseren en kan deze analyses omzetten in strategie en actieplannen;
  • Je bent commercieel, doel- en resultaatgericht en neemt initiatief;
  • Je bent vaardig in het nemen van nieuwe initiatieven en het verder ontwikkelen van de genoemde speerpunten;
  • Je hebt ervaring met werken met CRM-systemen (bij voorkeur Salesforce);
  • Je bent een enthousiast en positief ingesteld persoon en je kunt goed in teamverband werken en daarnaast in staat om zelfstandig te werken;
  • Je kan goed zelfstandig werken, bent communicatief, signaleert en benut kansen in de markt;
  • Je hebt kennis van en affiniteit met de christelijke achterban.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie binnen een ambitieus en betrokken team;
  • Een functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Een prettige werkomgeving op een mooie locatie in Zeist;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie deze te verlengen bij goed functioneren;
  • Je kunt direct beginnen;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en met een marktconform salaris (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van kennis en ervaring. Een eindejaarsuitkering vormt onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast?

Stuur je CV en motivatiebrief naar Caroline de Jong, officemanager: cdjong@steunbartimeus.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Remco Meyaard, 06 13 379 950.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Delen in je eigen netwerk wordt wel op prijs gesteld!