Senior Communicatiemedewerker Onderzoek en Zorginnovatie bij de Hartstichting

Senior Communicatiemedewerker Onderzoek en Zorginnovatie bij de Hartstichting
Senior Communicatiemedewerker Onderzoek en Zorginnovatie bij de Hartstichting
14 augustus 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Senior Communicatiemedewerker Onderzoek en Zorginnovatie
Organisatie: Hartstichting
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 26 augustus
 
De Hartstichting heeft voor de komende jaren een stevige uitdaging geformuleerd om hart- en vaatziekten eerder te herkennen, op te sporen en beter te behandelen. De sleutel tot succes is hierbij: versnelling en betrokkenheid. We hebben ambitieuze doelen om onderzoek en zorginnovatie op het gebied van hart- en vaatziekten te versnellen. Hiervoor werken we intensief samen met wetenschappers, artsen en patiënten. Momenteel hebben we een vacature in het team Onderzoek & Zorginnovatie om de communicatie met wetenschappers én over wetenschap en zorg met artsen en patiënten vorm te geven.

Taken
Als Communicatiemedewerker pak je communicatievragen op en draag je bij aan projecten richting verschillende doelgroepen. Je maakt communicatieplannen en voert die zelf uit, bijvoorbeeld door het maken van content voor de nieuwsbrief voor wetenschappers, ‘sticky’ presentaties, evenementen en andere media. Ons team draagt actief bij aan wetenschappelijk onderzoek naar hart- en vaatziekten en zorginnovaties. Zo zorgen wij dat in de toekomst nog meer mensen met hart- en vaatziekten uit het leven kunnen halen, wat erin zit.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:
  • Het leveren van input voor, uitvoering geven aan en evalueren van communicatieplannen ten behoeve van projecten;
  • Het zorgdragen voor een juiste inzet van online en offline communicatiemiddelen en -methoden voor het bereiken, binden, informeren, activeren en beïnvloeden van doelgroepen;
  • Het waar nodig (laten) ontwikkelen van communicatiemiddelen, passend bij de huisstijl, positionering en missie en visie van de organisatie. Het onderhouden en aansturen van externe contacten voor de uitvoering van uitbestede communicatieactiviteiten;
  • Het (mede) zorgen voor een goed lopende interne communicatie, binnen de organisatie en binnen het team.
Je voert deze taken uit in nauwe samenwerking met – en onder verantwoordelijkheid van - onze communicatieadviseur. Daarnaast werk je samen met de wetenschaps- en persvoorlichters, het team Digital en Klantinteracties, Public Affairs en het team Merk en Campagnes.

Functie-eisen en profiel
We zoeken iemand met:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, richting communicatie, marketing of PR;
  • kennis van en ervaring met het ontwikkelen en inzetten van online en offline content,
  • communicatiemiddelen en –methodes;
  • een vlotte schrijfvaardigheid;
  • belangstelling voor nieuwe ontwikkelingen op het eigen vakgebied;
  • affiniteit met wetenschap en gezondheidsvoorlichting;
  • gedrevenheid om bij te dragen aan het verslaan van hart- en vaatziekten.

Ons aanbod
  • In eerste instantie krijg je een aanstelling voor de duur van één jaar, met uitzicht op verlenging.
  • Het salaris ligt tussen € 2.721,- en € 3.814,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) en is afhankelijk van relevante werkervaring.

Informeren en solliciteren
Voor meer informatie over de functie (uitsluitend daarvoor) kan je contact opnemen met Rebecca Abma, Teammanager Onderzoek en Zorginnovatie, op r.abma-schouten@hartstichting.nl. Voor procedurele vragen met Michel van Eden, HRM adviseur, tot 1 augustus 2018 op telefoonnummer 06 39143750. Vanaf 6 augustus 2018 met Nicolette Borst, HRM adviseur op 0639314307.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.