Christal haalt € 31.540,- op voor Wilde Ganzen

Christal haalt € 31.540,- op voor Wilde Ganzen
Christal haalt € 31.540,- op voor Wilde Ganzen
23 januari 2016
Nieuws | | Organisatienieuws

De belactie van Christal tijdens C’est Passieble! 2016 heeft € 31.540,- opgebracht. Dit bedrag is bestemd voor de bouw van een huis voor jongens met een beperking in Tamil Nadu, India. Tineke Huizinga, directeur van Wilde Ganzen, nam donderdagavond de cheque in ontvangst.
 
Huizinga: ‘Ik vind het een ongelooflijk mooi initiatief van Christal. We zijn enorm vereerd dat een project van Wilde Ganzen gekozen is. Maar het belangrijkste is dat met deze opbrengst het huis voor jongens met een beperking in India nu snel van start kan.’
 
Over het project
Kinderen met een beperking in India worden vaak verstoten. Zij krijgen niet de verzorging die ze nodig hebben en hebben ook geen toegang onderwijs. Uitzicht op een hoopvolle toekomst ontbreekt voor deze kinden. Stichting Jesus Educational Trust heeft een school waar kinderen met een beperking niet alleen leskrijgen, maar ook wonen. Nieuwe wetgeving maakt het echter noodzakelijk dat jongens en meisjes gescheiden wonen. Om ook de jongens uitzicht te geven op een hoopvolle toekomst, wordt er voor hen een nieuw huis gebouwd.
 
Over C’est Passieble
Een dag per jaar stelt Christal haar Huis van Verbinding volledig ter beschikking aan een van haar klanten. Dit jaar koos de jury het project van Wilde Ganzen uit de 15 ingestuurde voorstellen. Voor directeur Frank Swinkels was zijn eerste C’est Passieble!: ‘Ik ben dankbaar en trots op wat wij met z’n allen hebben kunnen doen. Door de gepassioneerde inzet van onze bellers en mensen achter de schermen hebben wij letterlijk steentjes bij kunnen dragen aan een hoopvolle toekomst van deze jongens. En dat heeft mijn hart.’ DonateursBehouden, het zusje van Christal, deed in het kader van C’est Passieble! een onderzoek naar de mate en opbouw van loyaliteit van de Wilde Ganzen achterban. De resultaten van de Quick Scan loyaliteit laten Wilde Ganzen zien hoe zij haar communicatie zo in kan richten dat zoveel donateurs mogelijk betrokken blijven haar werk.