Brand manager Pink Ribbon bij KWF

Brand manager Pink Ribbon bij KWF
Brand manager Pink Ribbon bij KWF
23 april 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Brand manager Pink Ribbon
Organisatie: KWF
Aantal uren: 38 uur
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 4 mei

Met jouw commerciële kennis en creativiteit zet jij Pink Ribbon nóg beter in de spotlights. Je legt optimaal verbinding en krijgt, binnen en buiten KWF, mensen in beweging. Zo draag jij eraan bij dat we samen steeds dichterbij komen, dichter bij de dag dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker.

Jouw doel als brand manager
Door haar specifieke doelgroep heeft Pink Ribbon een speciale plek binnen KWF. Jij zorgt ervoor dat dit unieke merk de aandacht én fondsen krijgt die het verdient. Je jaagt teams aan om focus te houden op Pink Ribbon en ontwikkelt technieken en merchandisingactiviteiten die donateurs helpen werven en gelden kunnen genereren. En als het nodig is trek jij je roze jas aan en klim je als ons visitekaartje ook letterlijk op het podium, om Pink Ribbon een gezicht te geven naar de buitenwereld. Je boekt successen doordat je:
  • de uitstraling van het Pink Ribbon-merk in al haar uitingen en verscheidenheid nauwkeurig bewaakt.
  • actief ondersteunt bij het opstellen en de uitvoering van de jaarplannen zodra het gaat over Pink Ribbon. 
  • een strategische, vernieuwende bijdrage levert aan de ontwikkeling van aan het merk gelieerde producten, concepten en processen.
  • belangrijke ondersteuning biedt bij het afsluiten van commerciële deals met bedrijven. Dat lukt je mede dankzij jouw specifieke kennis van de markt.
  • samen met teamleiders en productmanagers de visie en strategie van Pink Ribbon perfect weet te formuleren. Ook geef je richting aan de ontwikkeling van het merk binnen de totale wervingsportfolio van KWF.
Als brand manager Pink Ribbon bekleed je een staffunctie binnen de afdeling Werving. Je vormt een succesvolle tandem met de relatiemanager en rapporteert direct aan de manager werving.  Je hebt korte lijnen naar alle afdelingen en teams van KWF, die één ding gemeen hebben: de laagdrempelige, informele werksfeer en de bruisende energie om met elkaar voor hetzelfde doel te gaan. 

Jouw giften
Jouw hoge gunfactor is dé reden waarom jij geknipt bent voor deze functie. Daarmee weet je mensen voor je te winnen en neem je collega’s en externe relaties makkelijk mee in jouw ideeën. Je weet hoe de hazen lopen en gebruikt jouw organisatiesensitiviteit om op een prettige en effectieve manier je doelen te behalen. Dankzij jouw hoge EQ kun je je uitstekend in het onderwerp borstkanker en de doelgroep van Pink Ribbon verplaatsen. Om deze functie tot een succes te maken, heb jij het volgende in huis:
  • een relevante opleiding op hbo-niveau.
  • medior ervaring als brandmanager, marketingmanager of bijvoorbeeld medewerker sales & marketing, zodat eventmarketing, CRM, crossmedia en fondsenwerving voor jou bekend terrein zijn.
  • commercieel strategisch inzicht en verstand van communicatie.
  • een praktische, oplossingsgerichte werkwijze.
  • een gezonde levensstijl.

Onze tegenprestatie
Als jij zoveel waarde toevoegt, zetten we daar graag iets tegenover. Want deze uitdagende baan bij het grootste gezondheidsfonds van Nederland heeft veel te bieden. Wat dacht je van:
  • een salaris van maximaal € 4.730 per maand bij 38 uur per week, afhankelijk van je opleiding en ervaring.
  • flexibele werktijden met veel zelfstandigheid, en mogelijkheden om in overleg thuis te werken.
  • goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen.
  • een jaarcontract voor 38 uur per week, met uitzicht op verlenging.
  • ruimte voor ontwikkeling: ga jij het gesprek aan over wat jij nodig hebt?

Is KWF jouw werkgever?
Houd jij ervan om te werken binnen een ambitieuze organisatie waar iedereen elke dag vol enthousiasme het werk aanpakt? Een organisatie waar we gezondheid zo belangrijk vinden dat we de leukste activiteiten organiseren om al onze mensen te stimuleren in hun bewuste levensstijl.
Met zo ongeveer 230 mensen, elk met een eigen mening en professionaliteit, werken we aan minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Ons kantoor vind je in Amsterdam, waar je een plek kunt uitzoeken op een van de ruime en lichte kantoorkamers. Werk jij met ons mee?

Breng jij Pink Ribbon onder de aandacht bij jouw collega’s en externe partijen? Vind jij het geweldig om te zien dat Nederland voor jóuw brand in actie komt? Solliciteer dan vóór 4 mei a.s. als brand manager Pink Ribbon bij KWF Kankerbestrijding. Overtuig ons met een sterk cv en authentieke inleiding van je brief. Snelheid loont, want als dé perfecte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we soms wat langer door.

Heb je nog vragen over de functie? Dan kun je terecht bij Jan-Willem Forch, manager Werving of Cleo Smits, personeelsadviseur via 020 - 570 05 00.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.