De opzet van de campagne is mede geïnspireerd door de zeer succesvolle, Engelse ‘Remember a charity-campagne'. De campagne - die zich vooral richt op ‘babyboomers’ - wil in eerste instantie het geven aan een goed doel als onderdeel van de nalatenschap bespreekbaar maken. Aansluiting bij de campagne staat (alleen) open voor door het CBF erkende organisaties. Meer dan zeventig organisaties hebben al toegezegd te willen deelnemen.

- in Nalaten
- Nieuws
Babyboomers centraal in nieuwe collectieve nalaten-campagne
14 december 2016, 16:15
Een groot aantal goededoelenorganisaties wil een gemeenschappelijk 'babyboomer-campagne' gaan voeren om het opnemen van een goed doel in een testament te stimuleren. Voor de campagne is mimimaal drie jaar uitgetrokken. Er hebben zich inmiddels al zo'n zeventig doelen aangemeld.
Een groot aantal goededoelenorganisaties wil een gemeenschappelijk 'babyboomer-campagne' gaan voeren om het opnemen van een goed doel in een testament te stimuleren. Voor de campagne is mimimaal drie jaar uitgetrokken. Er hebben zich inmiddels al zo'n zeventig doelen aangemeld.
De opzet van de campagne is mede geïnspireerd door de zeer succesvolle, Engelse ‘Remember a charity-campagne'. De campagne - die zich vooral richt op ‘babyboomers’ - wil in eerste instantie het geven aan een goed doel als onderdeel van de nalatenschap bespreekbaar maken. Aansluiting bij de campagne staat (alleen) open voor door het CBF erkende organisaties. Meer dan zeventig organisaties hebben al toegezegd te willen deelnemen.
De opzet van de campagne is mede geïnspireerd door de zeer succesvolle, Engelse ‘Remember a charity-campagne'. De campagne - die zich vooral richt op ‘babyboomers’ - wil in eerste instantie het geven aan een goed doel als onderdeel van de nalatenschap bespreekbaar maken. Aansluiting bij de campagne staat (alleen) open voor door het CBF erkende organisaties. Meer dan zeventig organisaties hebben al toegezegd te willen deelnemen.
Lees verder 1/2