Gratis webinar socioculturele trends voor fondsenwervers

12 april 2016, 11:00
Kennis van trends zorgt voor beter begrip van de doelgroep
Kennis van trends zorgt voor beter begrip van de doelgroep
Op 21 april, de laatste donderdag van de maand, is er weer een gratis webinar voor fondsenwervers. Dit keer gaat het over socioculturele trends. Inzicht in deze trends zorgt ervoor dat de fondsenwerver de donateur beter begrijpt, zeggen de initiatiefnemers. Het webinar wordt gegeven door onderzoeksbureau TrendsActive.
 
TrendsActive is gespecialiseerd in sociaal-cultureel trendonderzoek. Het bedrijf verzamelt al meer dan tien jaar doorlopend wetenschappelijk onderzoek naar menselijk gedrag in een veranderende maatschappij. In dit webinar presenteert het de belangrijkste socioculturele trends en gaat specifiek in op hoe inzicht in deze trends kan helpen in de wijze waarop doelgroepen benaderd willen worden. Want, zo zeggen de mensen van TrendsActive: ‘We zijn ervan overtuigd dat wanneer je de mentaliteit, de behoeftes, angsten en plezieren van je doelgroep begrijpt, je beter in staat bent om relevante strategie, concepten, producten en communicatie te ontwikkelen.’ Theorie en directe praktische vertaling naar de praktijk dus, aan de hand van concrete voorbeelden en cases.
 
Spreker en moderator
Aljan de Boer is spreker. Hij werkt bij TrendsActive op het snijvlak van marketing en innovatie. Vooral het vertalen van inzichten uit trends naar krachtige strategische concepten is zijn kracht. Mascha Buiting, trendstrateeg en interim marketing manager bij goede doelen, is de moderator van dit webinar.
 
Het webinar begint om donderdag 21 april om 10.00 uur. Gratis inschrijven kan via http://fondsenwervingwebinars.nl.
 
gerelateerde items