Na jongerenvereniging Entrée en het Van Gogh Museum, is nu ook de derde spreker van de Dag van het Mecenaat bekendgemaakt. TivoliVredenburg vertelt op 21 maart hoe het muziekplatform jaarlijks 1,2 miljoen bezoekers trekt.
Manager marketing en communicatie Lieke Timmermans van TivoliVredenburg deelt haar ervaringen met jou over de manier waarop voor elke doelgroep een aparte benadering en huisstijl is ontwikkeld. Alle generaties worden bereikt, van studenten en Marokkaans-Nederlandse jongeren tot 70+ senioren. Kom dus luisteren en neem je collega mee!
Klik hier voor het programma en aanmelding.
Dag van het Mecenaat
TivoliVredenburg: voor iedere doelgroep een andere huisstijl
4 februari 2019
Nieuws | Redactie DDB | Dag van het Mecenaat
Na jongerenvereniging Entrée en het Van Gogh Museum, is nu ook de derde spreker van de Dag van het Mecenaat bekendgemaakt. TivoliVredenburg vertelt op 21 maart hoe het muziekplatform jaarlijks 1,2 miljoen bezoekers trekt.