Even voorstellen: Marjan Smeitink DDB Expert Fundraising & Marketing

13 december 2016, 12:00
Marjan Smeitink
Marjan Smeitink
Vanwege drukke werkzaamheden heeft DDB Expert Fundraising & Marketing Reinier Spruit al eerder zijn Fondsenwervings Café en Fondsenwerving Webinars overgedragen. Helaas laten zijn drukke werkzaamheden ook zijn bijdragen aan De Dikke Blauwe niet meer toe. Reinier geeft het stokje gelukkig door aan een bekende van De Dikke Blauwe: Marjan Smeitink.
 
Marjan Smeitink is al bijna haar hele arbeidzame leven actief als zelfstandig adviseur, trainer en copywriter op het gebied van communicatie en fondsenwerving voor (met name) goede doelenorganisaties. Ze is een bekende van De Dikke Blauwe: al sinds de start, destijds nog onder de naam FM en later Filanthropium, schreef ze honderden commentaren, columns, recensies en verslagen.
 
Smeitink heeft een scherp oog voor de ontwikkelingen rondom het vak fundraising, als vaak - door bestuurders - onderschatte en soms stiefmoederlijk bedeelde discipline. Smeitink, auteur van diverse boeken, beschikt daarbij over een vaardige pen en een fijn afgestelde radar voor alle vormen van (schijn)diversiteit in Het Land van Goed Doen.
Alle artikelen van Marjan Smeitink volgen? Klik op haar Select Page
gerelateerde items