Jaarverslag CODA 2014

20 maart 2014, 00:00
Jaarverslag CODA 2014
Het in gebruik nemen van onze nieuwe jeugdafdeling CODA junior – met een spectaculaire Boekenbuis die kinderen vanuit een sprong in een boekenkast in een Veluws landschap laat landen – is absoluut het mooiste en beste dat CODA in 2014 realiseerde. Op deze plek brengen we voor jeugd en jongeren de drie functies op één plek samen: de openbare bibliotheek met een grote, brede en actuele collectie boeken, het archief en kenniscentrum met de geschiedenis van Apeldoorn en omliggende dorpen en het museum met een collectie moderne kunst en design vormen een inspirerende wereld die voornamelijk inzet op informeren, beleven en het vertellen van verhalen. CODA FabLab – met 3D printer, lasersnijder en bijbehorende computerprogrammatuur – zet in op kennismaken met innovatie en nieuwe technieken en sluit bovendien aan op het netwerk van 400 FabLabs wereldwijd die het delen van kennis en kunde centraal stelt. CODA is trots daar onderdeel van uit te maken.

Klik hier voor het jaarverslag van CODA.