Toon alles (1)
Redactie Dikke Blauwe

Handboek Friendraising

13 februari 2017, 12:00
Handboek Friendraising
Handboek Friendraising
21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden
 
Donateurs zijn geen wandelende portemonnees, maar mensen die willen helpen de wereld een stukje mooier, gezonder, schoner of rechtvaardiger te maken. Mensen met een interessant netwerk, specifieke expertise of met behoefte aan zinvolle besteding van hun vrije tijd. Waarom focussen we dan nog steeds vooral op het ontvangen van hun gift? Het is tijd voor een mentaliteitsverandering. Het is tijd voor friendraising, naast fundraising.
 
Friendraising is het stimuleren van betrokkenheid bij uw organisatie en het bouwen van duurzame vriendschappen met personen, stichtingen of bedrijven met het doel allebei de vruchten van deze relatie te plukken. Het toepassen van friendraising gaat van steeds groter belang zijn voor organisaties. En dan vooral in de non-profitsector, waar media en donateurs steeds kritischer zijn, individuen op eigen initiatief contact zoeken met goede doelenorganisaties en donateurs naast hun giften ook graag zelf acties opzetten om te helpen de dromen van non-profitorganisaties waar te maken.
 
Het Handboek Friendraising is inspirerend en bovenal zeer praktisch. Het is een handleiding om tot een plan van aanpak te komen, waarbij u 21 strategieën en vele ideeën krijgt aangereikt. Het is geschreven voor alle medewerkers en betrokkenen van een organisatie, voor zowel de receptioniste als de directeur, de fondsenwerver als de voorzitter.
 
Auteur: Vera Peerdeman
Prijs: € 29,50

Bestel nu Handboek Friendraising

Dit boek kost €29,50. Vul onderstaand formulier in en click op 'Nu bestellen'. Velden gemarkeerd met een rood streepje zijn verplicht. Verzendkosten binnen Nederland en België bedragen €2,50.
Aantal
Voornaam
Achternaam
Organisatie
BTW-nummer
Adres
Postcode
Plaats
Telefoon
E-mail
gerelateerde items