Gratis FondsenwervingsWebinar: De marketingorganisatie van de toekomst

5 januari 2017, 09:00
Rob Beltman
Rob Beltman
Hoe ziet de Marketingorganisatie van de Toekomst eruit? En wat moet u doen om de marketingfunctie in uw organisatie ‘futureproof’ te maken? Op deze en andere vragen geeft Rob Beltman op 12 januari antwoord in het gratis FondsenwervingsWebinar over zijn gelijknamige boek.
 
De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. We worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar onze eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant / donateur optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? 

Rob Beltman

Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij vraagstukken rondom marketing en klantgerichtheid. Rob is medeoprichter van H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken.
 
Aanmelden
Het webinar is te volgen op 12 januari van 10.00 tot 11.00 uur. Klik hier om u aan te melden.
 

FondsenwervingWebinars, onderdeel van Nederland Filantropieland, organiseert maandelijks webinars over communicatie, fondsen- of ledenwerving, marketing en merkenbeleid in de meest brede zin. Deze webinars duren nooit meer dan een uur en worden gegeven door de meest gelouterde professionals, onder leiding van en ervaren moderator. Tijdens de webinars is er gelegenheid tot het stellen van vragen. Ook zijn er white papers en best practises beschikbaar. Klik hier voor informatie over alle webinars.











 ►Wilt u voortaan elke donderdagochtend het laatste nieuws, opinies en achtergronden over de wereld van doneren & sociaal investeren? Voor een geheel kosteloos abonnement op DDB Journaal: klik hier.
gerelateerde items