FM 50: gehoord in de wandelgangen...

6 november 2008
Nieuws | | De Dikke Blauwe


Er werd tijdens de FM50 Awards heel wat afgeborreld, gepraat en genetwerkt. Wij luisterden mee en tekende de leukste quotes voor onze lezers op.

 


‘We zaten bij Cohen in de trouwzaal, met allemaal mannen, dus dat was bij voorbaat al geslaagd'

- Peter van Woensel Kooy (Marketing Tribune/Lenthe Publishers) namens de vakjury voor Beste Mediacampagne

 



‘Na alle media-hysterie en zelfs bedreigingen heb ik een nieuw rokje gekocht en ben ik een charme-offensief begonnen'

- Liesbeth van Tongeren, directeur Greenpeace, over de follow-up van de basaltblokken-actie tegen overbevissing

 



‘Mijn wederhelft is de ziel van Net4Kids'

- Loek van den Boog, winnaar categorie Filantropen

 



‘Wij hebben dappere klanten die met een commercieel bureau durven samen te werken en daar ook voor willen betalen'

- Fons van Rooij (WWAV), winnaar categorie Stakeholders

 



‘Ik zie in de VS veel meer creativiteit om met tegenslag om te gaan dan in Europa'

- Rien van Gendt, winnaar FM50 Award 2007

 



‘Is hier ook iemand aanwezig die niet genomineerd is en niet in de jury zit?'

- Diverse bezoekers

 



‘Het is weer zo ver: allemaal mannen in pakken hier'

- Medewerker Lenthe Publishers

 



‘Wat een gezellige sector is dit, zeg!'

- Bezoeker, sinds drie weken werkzaam bij goededoelenorganisatie